Tuesday, October 07, 2008

4 SYAWAL - BANDAR KEMAMAN

malam ari tu kan kita gi umah papa, rizal berkenan ngan satu menda ni, nak beli gak, macam kat kl x ader, tapi dah member papa jadi supply apa salahnyer tolong member kan

aku x tahu nak panggil aper menda ni, tapi taruk kat paip lah nak soh air bersih cam mineral water, tapi satu penapis putih tu kena tukar setiap bulan, yang lain 5 tahun sekali. so memang confirm rizal amik satu.


aku biar aje rizal yang berurusan, lagipun ongkos dari poketnyer yang kuar, kan lebih-lebih kena tambah lak

mami ni x sporting lah, asyik duk baca paper, actually wife papa ader kat sebelah tu, tapi nakalkan aku cuma amik gambar papa ngan mami aje

time aku nak bergambar tulah papa sibuk soh aku nengok h/phone nyer


0 comments:

 
template by suckmylolly.com