Tuesday, October 07, 2008

4 SYAWAL - PANTAI CHERATING

masa aku duk snap phto ni pagi lagi, baru kul 8.30 pagi, rizal ngan aku belum mandi laut lagi masa ni, aku sibuk nak snap gambor, pas ni baru kami semua mandi-manda coz semua x yah sibuk jaga camera, semuanyer boleh tinggal kat blik

mami mula-mula pun malas nak mandi tapi bila kena paksa di anak bongsu, beralah gak akhirnya


ni petua mami, soh cuci gigi guna pasir, eji ni kan kuat petua orangnyer, disental nyer betul-betul gigi kasih putih

x der makna nye aku nak sental gigi aku ngan pasir, nengok eji buat pun aku x lalu, ni kan plak nak boh pasir kat gigi aku

sampai terik matahari kami masih lagi kat pantai, menunggu 2 orang budak bertuah ni yang x boring-boring duk mandi manda


kasih takut ngan air laut yang dalam, kat tepi-tepi ni aje lah kasih duk mandi


x sah kan kalu gf ngan bf x bersama, maner-maner mesti nak berdua aje




diangkat nyer seluar tinggi-tinggi coz x nak basahlah kononnyer tu

tapi aku kan suka buli rizal, dia takut sangat ngan air, aku tolak gak masuk air


eji posing gedik ngan belangkas kat depan



BESTNYER PANTAI NIHHHHHHH

1 comments:

ezo said...

kak, saya mandi kat cherating jugak sabtu 4 syawal tu..

sampai dlm kul 11pg..panas gile masa tu..dari temerloh pukul 8 lbh..

mandi yang bestnye masa air belum surut sebab lepas air surut dalam kul 2 petang keatas, obor2 dah banyak dalam air tu..tensen betul..

gatal2 kaki kena lendir dia..huhu..

 
template by suckmylolly.com