Tuesday, October 28, 2008

DINNER

malam tu abang n kasih x nak makan nasi, burger x leh lah beli selalu, so alternatif lain, aku gi kedai bawah bungkus mee hoon goreng taruk ayam ngan telur aje for abang n kasih

anak-anak aku kalu mee hoon berselera giler, dah besar panjang ni kenalah beli satu bungkus sorang.

syukur Alhamdulillah sejak abang n kasih dan besar panjang ni, macam-macam menda boleh bagi diaorang makan. part balik best bila nengok anak-anak tido ngan makan. sejuk je ati






2 comments:

lily lotus said...

selera betul diorg makan..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang selera tersangat kalu jumpa mee hoon

 
template by suckmylolly.com