Tuesday, October 21, 2008

DISCHARGED

so finally after sesi pujuk memujuk 3 doc berjaya, aku dibenarkan pulang tapi kena rest kat umah selama 1 minggu, aduhai mesti boring giler ni

masa ni rizal tengah nunggu bill untuk di sain


sorrylah muka aku muka x semegah coz aku x beraper nak bersiap, kepala otak still ting tong agi ngan ubat saraf. aku diberikan makan ubat saraf 1/2 biji, 3 kali sehari, tapi ubat ni punyalah kuat coz kalu aku makan aje, memang saraf kat gigi aku ilang sakitnyer tapi badan aku lemah lesu sehinggakan nak bangun makan pun x larat. tapi doc ni memang bertuah, masa awal-awal masuk spital dia x bagi aku makan ubat ni, hari jumaat masa nak kuar baru nak bagi. so segala ketidakupayaan cuma berlaku masa kat umah aje.

mesti korang pening kepala kan coz aku masuk hospital sebab darah tinggi, tetiba lak ader sakit saraf kat gusi. okey actually macam ni, aku jumpa doc on tuesday ari tu coz nak check gigi aku yang sakit x baik-baik, pastu Dr. yeo refer aku kat pakar saraf, Dr. Sng n then masa tu lah dia dapat tahu aku ader darah tinggi terus soh masuk spital untuk buat pelbagai ujian dari ujung rambut hingga ujung kaki n Alhamdulillah aku sihat walafiat x der penyakit dalam badan aku, cuma penyakit gigi aje. so masa aku masuk spital ari tu, saraf gigi x sakit lak, so doc sibuk duk check darah tinggi. masa nak kuar baru ader sakit saraf, tapi dah terlambat, maner boleh tido lama-lama kat spital, laki ngan anak camner kat umah kan????


0 comments:

 
template by suckmylolly.com