Monday, October 13, 2008

IDA N SERI

dah lama giler aku x jumpa ngan ida, tut tut, tengahari ni dia ader datang opis tolong kakak ani pantry. aku terkejut giler nengok rambut dia, pendek giler tu...pas tu masa aku nak amik gambar, dia malu siap cover ngan bakul agi.

jeng, jeng dapat gak amik. aku tanya dia ngaper lah suka benor potong rambut pendek, dia cakap "senang, bangun pagi lepas mandi x yah sibuk-sibuk nak belek rambut, terus gi kerja aje" tapi pendek sangat lah ida, siap paras lagi kat tepi tu, memang ruggedlah minah ni


seri lak sibuk nak tayang inai yang dilukisnyer sendiri, memang tak kreatif lah ko ni seri, memang x berseni.......

aku tergelak besar nengok inai yang dilukisnya..berterabur giler, dia offer nak tolong lukis kat tangan aku, yelah kan nak mengembangkan bakat seni lukisnyer

tolong sikitttttttttttttttttt beb, tak hingin kak rose nak soh ko lukis, mahu seminggu abang rizal soh pi tido luar......

3 comments:

Suki Cida said...

heheh... kalau komen ni seri baca tak? dr dia nak buat baik kak rose suruh kasih atau abang yang buat... hahah lebih bermakna kak rose

eddie dewanaga said...

''...inai disapu dijari,
tandanya mesra,
memberi tahu
dirimu,
sudah berpunya...''

-S. Jibeng (Inai Dijari)



:(

shiemz said...

shiem kenal ngan kak nie coz kak ani tue slalu dpt tempahan makanan kat opis..kekadang kak ida nie yg tolakkan troly sumer..heheh

 
template by suckmylolly.com