Monday, October 13, 2008

KALA BULAN MENGAMBANG

pagi sabtu ari tu, kami sekeluarga memang x der rancangan nak gi maner-maner, memang nak amik peluang rehat dan tido secukupnyer coz balik kampung 3 buah negeri ari tu memang memenatkan badan. so pagi tu after subuh aje aku terbangun lambat, niat di hati nak buat nasi dagang tapi mata ni asyik nak katup aje. ngantuk giler + malas pun ader gok. tukar plan lah, goreng mee hoon ajelah. sonang baitu.

aku belum pernah nengok aku story ni, bagai pucuk dicipta ulam mendatang, tengah x der aper-aper aktiviti, pagi sabtu tu ader lak story ni, aku laki bini duk layan, best gak coz kelakor. abang n kasih sedang beradu lagi, malas nak kejut coz nanti ader yang gatal tangan duk tekan channel cartoon.


so breakfast pagi sabtu hari tu just mee hoon, keropok keping n keropok lekor aje, nasi dagang hari minggu lah yer bang. bercinta tul nak bangun. tulah dah terbiasa n memang terbiasa asal pas subuh aje mesti tido balik nak boleh ke bangun memang bercinta seiiiii. bukan aper katil tu asyik memanggil-manggil aje soh landing atas dier, selagi x landing selagi tulah mata aku ni duk pandang katil.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com