Friday, October 10, 2008

KLINIK

mulut mami bengkak coz sakit gigi, aku amik cuti jaga mami n anak-anak kat umah semalam. tapi lam kul 12.00 tengahari pas abang balik sekolah aku bawak mami gi clinic, rizal pun cuti kami sama-sama jaga mami, abang n kasih.

kami gerak gi klinik lu, after that kami nak singgah umah mama-abah kat sri kembangan jap, mami belum beraya lagi kat umah adik nyer lagi. lagipun dah janji nak belikan abang jam ben 10 kat kedai toys di sri kembangan.


aku ajak dia gi sekali tapi dia x nak, nak duk umah nengok tv katanyer, aku baru amik channel syawal, memanglah berulang di tayangkan criter tapi best gak coz ader criter melayu, semalam aku layan criter anak halal ngan sundel bolong memang bestlah pastu kul 8.00 malam sambung lak ngan story duyung, pas tu sambung lagi ngan evolusi kl driff pastu aku tido arr coz dah x der criter melayu yang ader cuma penyampaian anugerah film hindustan yang tu bagi mami ah layan. mata dah ngantuk.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com