Tuesday, October 28, 2008

PIZZA HUT

so malam minggu ari tu, rizal buat kejutan untuk aku n anak-anak. x der lah kejutan sangat tapi kejutan lah bagi aku yang tengah sibuk nak sedia barang for dinner
rupernya rizal buat kejutan buat aku ngan anak-anak, dia dah order pizza hut

memula tu dia buat lawak lu, aku balik tu kepenatan ngan anak-anak coz aku pun main sekali so aku cam penat giler lah nak masuk dapur, tapi rizal soh gak aku masak tom yam katanyer dah lama aku x masak tom yam, mengidam betul katanyer. so aku cam berkira-kira lah nak masak, malasnya..... tapi buat ajelah walaupun penat, masa aku sibuk duk potong kobis, tetiba aje..ting tong...........wah ader pizza lah beb.....




2 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. memang surprise pun.. sib baik akak belum siap masak kan.. klu tak.. sapa nak makan tu kak

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kalu sempat masak mahu akak tarik muka 100

 
template by suckmylolly.com