Tuesday, October 07, 2008

POLIKLINIK KOTARAYA

semalam kan seharian aku sakit gigi, so balik dari kerja rizal bawak aku gi poliklinik kotaraya, nak buat appointment ngan doc yeo, berjanggutlah jawabnyer aku nunggu, aku mintak doc rahman bagi satu injection, alhamdullilah bangun pagi ni, dah x sakit sangat, ader sakit sikit-sikit aje.

sakit gigi aku makin sakit bila nengok ke saner-kemari duk main, aduhai nakalnyer budak bertuah sorang ni.


6 comments:

Pocket said...

sakit gigi tu sakit woooo..
will not stop untill u've cabut the whole thing.
dah tu bebaru ni kawan kiter jadi bernanah tulang pipi plak pasal urat tertinggal dalam tulang.
ahaaaiii...

memoga cepat sihat yaaa

zino said...

sakit gigi ni memang sakit.. tambah bila dia nyot nyot.. aduhhhhh...

Zaidi Zainal said...

salam mem....selalu ek datang klinik ni u dok mana ye...klinik ni kat rumah kita jer ni

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

pocket
tulah kak rose rasa cam nak cabut aje semua gigi biar sonang criter

zino
bila tang berdenyut yang tak tahan tu

zaidi zainal
kita tinggal jauh kat pandan indah tapi doctor panel kat sini

AzurA said...

ler...raya2 sakit gigi..memang potong stim tul

mama ranggie said...

budak2 memang gitu...

 
template by suckmylolly.com