Monday, October 13, 2008

SORRY YER KASIH

walaupun abang kena gigit tapi abang tetap salah kerana abang terlampau-lampau usik kasih. so abang walau camner pun kena tetap mintak maaf

makan masa gak nak pujuk kasih ni, budak ni kalu merajuk memang lama giler, payah benor nak pujuk.


macam-macam gaya abang buat nak mintak maaf, macam-macam memek muka abang buat nak soh adiknyer ketawa, tapi adiknya ni memang keras hati

salam x jalan gak, abang terus kiss, tapi kasih tetap marahkan abang lagi......

bila kasih dah merajuk aku kenalah pujuk coz budak bertuah ni kalu merajuk makan masa berjam-jam lamanyer, selagi x pujuk selagi tu kasih x berganjak duk diam aje kat satu tempat. kang kalu rizal masuk bilik nengok gf dier tersedu-sedu x pasal-pasal anak sulung aku lak yang kena basuh. satu umah dah sedia maklum kalu kasih merajuk or menangis tersedu-sedu penyebab dia x der orang lain mesti abang danish coz abang danish ni memang terkenal ngan perangai suka mengusik adiknyer.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com