Wednesday, October 15, 2008

TUESDAY : 14 OCTOBER 2008 - GLENEAGLES INTAN HOSPITAL

ari selasa ari tu aku ader appointment ngan Doc Yeo, dentist, tapi dia x dapat nak cari punca sakit gigi aku so dia soh aku rujuk kat Doc Sng, pakar neutrologist. katanyer maybe ada kaitan ngan saraf

maka aku bawaklah surat rujukan tu gi tingkat 5, jumpa ngan Doc Sng, tapi aku kena tunggu until 1.00 pm coz aku just walk in, x der appointment.


jalan ke bilik doc ni, sunyi sepi aje, bilik nyer kat hujung sekali

nah nilah dr yang aku kena jumpa untuk settle kan masalah gigi aku yang berkaitan yang saraf yang x baik-baik since July 2007, lama kan aku menanggung derita

tapi dr ni baik giler, very peramah sangat orangnyer, dia busy ngan client lain kat luar so dia suruh aku tunggu jap kat bilik, rasanya ini Dr paling baik dan peramah pernah aku jumpa


0 comments:

 
template by suckmylolly.com