Wednesday, October 08, 2008

WAJAH AIDIL FITRI

seri yang comel lote

masa aku masuk opis semalam terkejut nengok wajah baru seri, wajah aidil fitri, seri dah berjaya pujuk mak dier untuk bagi keinzinan berambut pendek. cantik sangat cam budak umur 19 tahun aje.

cik seri, kak rose masih menunggu duit raya for abang n kasih, dengar criter dapat durian runtuh so x reti-reti nak huluq lagi ni. oh yer rasanya dah lepas raya ni, maner janji nak belanja makan kat chili's. dah mengidam ni, janji mesti di tepati beb


8 comments:

echah_syed said...

mmg comey lote.. :)

Mummy Cool said...

Salam rose...
Selamat hari raya maaf zahir batin...
*** hah! tudia awal2 cik seri dah kena tuntut..! hehehehe

eddie dewanaga said...

alamak...
kenapa ati ni berdebar2 ni...
erk...
kontrol... kontrol...
hehehe...

**fakta... rambut dulu lagi cute la dik..
:)

lily lotus said...

yerlah nmpk lg muda!

CuTeMiUt78 said...

comelnya muka seri.. makin berseri2..

nuarliesya said...

mmg betuilah stail rambut baru nie nampak lebih muda cam budak 17 thn...sesuiaaaaaaaaaaa gitu

Pocket said...

wah! potong ambut sikit,
nampak berbeda nyer !!
pocket potong ambut pun tak der beza tapi... asal asal nyer 5 mili,
potong pun baru jadi 2 mili, so tak nampak beza.

nak simpan panjang lah pulak!!
heheh

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

echah_syed
tulah kak rose suka nengok muka dier, comel

mummy cool
salam kak
selamat hari raya gak dari saya sekeluarga

eddie
tak lah eddie, aku x suka dia rambut panjang, dia rambut pendek ni lagi cantik, kalu jumpa depan-depan lagi cantik tau

lily
tulah muka dia nampak lagi muda

cutemiut78
tulah makin berseri seri

nuarliesya
kak rose suka nengok muka dia ngan rambut ni

pocket
cuba ah pocket simpan rambut panjang, pastu gunting mesti ader beza punya

 
template by suckmylolly.com