Friday, November 28, 2008

ABANG PUN TAK TAHU

semalam aku nanya abang : abang sayang mama tak?
abang jawab : sayang sangat
aku : kenapa abang sayang mama?
abang : sebab abang sayanglah
aku : yelah tapi kenapa abang sayang mama?
abang : abang x tahulah nak jawab mama, tapi abang sayanglah mama



isu ni sama ngan entry yang pernah aku letak 2 ari lepas. pasal sayang. aku rasalah same theory as loving a person. actually kan kita x tahu why we love this certain person? Why do you love your mak n ayah?" I think most would say, "I love mak n ayah precisely because they are my mak n ayah." Or "I love mak n ayah because they chose to love me first." So, it boils down to the very question of, "what exactly makes you love your mak n ayah?" There is simply no answer, right?
sebab tu lah abang x tahu nak jawab......

2 comments:

Ieda J said...

Nice to meet u Crazy Beautiful...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tq very much

 
template by suckmylolly.com