Monday, November 03, 2008

AHAD : 2 NOV 2008 - SPORT RIMS

sunday morning, rizal ajak gi breakfast buttttttttt b'fore gi breakfast, laki bertuah aku ni singgah jap kat umah member dia nak antor sport rims (bukan empat tapi satu ajelah, maner nak muat kreter). kalu aku tahu rizal nak gi umah mail, aku pakai sopan sikit, ni dah sampai baru cakap, aku x nak ikut dia naik atas, wife mail ni warok sikit, segan ah aku. aku tunggu kat bawah ajelah ngan abang.

kami nak gi breakfast kat restoran biasa yang kami selalu duk gi

time aku snap gambor ni, rizal tengah duk beratur panjang beli nasi lemak panas.....oh ya, kasih x der coz kasih x bangun lagi, dia tengah sedap tido, kejut-kejut pun x boh bangun, nok gok tido. so rizal kata x yah bawak, biar kasih berehat sepuas-puasnya kat katil



0 comments:

 
template by suckmylolly.com