Sunday, November 30, 2008

KITA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI..........

kita hanya mampu merancang tapi Allah S.W.T yang menentukan segalanya.....


kasih menangis sekuat-kuatnya sampai x der suara coz x bagi aku pergi. dah puas aku tidokan abang ngan kasih, tetap x jalan, soh masuk bilik mami nengok DVD Shrek pun x jalan. semua nak berkepit ngan aku. biasanya senang kalu aku nak gi dating ngan rizal coz x yah lah aku bersiap bagai, just pakai baju pastu kuar senyap-senyap, tapi dah nama pun Annual Dinner kan, mesti lah nak kena bersiap bagai ngan make up, kasi pakai perfume sebotol lah, nak touch up situlah, sinilah, semuanya kan memakan masa yang panjang, tu yang abang ngan kasih duk melekat kat aku aje. Lain macam lak mama dia bersiap kali ni.


mama, don't go lah


Do ai cancel or.......


cancel ajelah gi dinner and focus in on what was really important....
abang ngan kasihlah kan.........


wah abang ngan kasih ni hebat lah, diaorang duk main lock their arms around my leg and hang on. camner nak bersiap kan. so Mr. Rizal, apa kata u pergi sorang ajelah yer... abang ngan kasih lagi penting pada dinner tu. Betul tak??????
ader rezeki, macam umur, tahun depan boleh gi lagi



sayang giler kat abang n kasih, so mama neman abang ngan kasih aje at home yerr.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com