Tuesday, November 25, 2008

NAK BELI KE TAK NAK

eji ni kalu bab menghabiskan duit kakak dia no. 1, x perlu di ajar, sendiri mau ingat aje time aku dapat gaji. balik opis semalam, eji tunggu aku kat My Love nak nunjuk ader dress yang dia berkenan. Aku cakap RM50.00 aku terus bayor kalu lebih sendiri tamboh. Wie ni salesgirl kat sini, tapi dia baik giler coz ko try lah baju berpasang-pasang, dia x kisah pun kalu x beli, x taulah kalu orang lain tapi eji member kat sini, asal end of the month aje mesti eji kreditkan duit kat sini.

so adik aku sorang ni berkenan ngan dress ni, tapi katanya pusing lu kedai lain, kot ader yang berkenan, ni orang nak bayor baik pilih betul-betul, kang karang menyesal lak


aku x berkenan sangat coz kosong aje, aku berkenan yang bawah ni tapi harganya mahai lah RM79.70 after discount.

eh, eh, tiba-tiba bila aku nunjuk yang ni cantik terus cancel nak beli yang pink kaler tu, so terbang lah duit aku RM80.00 kerana baju yang aku cakap cantik sangat kalu pakai, kalu aku x cakap cantik mesti selamat RM30.00



beb, kasut dia RM15.00 aje tapi x tinggi sangat, orang tinggi lampai sesuai lah tapi yang pendek cam aku ni memang x CANTEKKKKKKKKKKKKKKK kalu pakai



0 comments:

 
template by suckmylolly.com