Saturday, November 29, 2008

NOT MY STANDARD

aku nak gi cuci rambut, malam ni ader annual dinner rizal nyer company. eji syor kat aku tukar gi salon lain, kata eji, kedai ni kalu blow curls mesti cantik giler. (Baikkkkkkkkkkkkknye promote ni) asyik-asyik gi salon wendy aje, eji cakap kat sini best n x boring cuci rambut or cut or whatever lah yang berkaitan ngan hair coz dia ader pasang DVD. aku pun tanpa banyak soal terus setuju nak gi. cuba tukar style sekali sekali kan. ape salahnya.

so kami menujulah ke Ampang Park. Memang betul x boring tapi TETAP x boleh lawan wendy yang murah giler caj aku. Apapun wendy still the best lah eji.


mati idup semula pun aku x kan jejak kaki kat sini lagi, apa lah aku heran sangat ngan ader skrin kecil kat situ yang boleh nengok DVD kononnya kalu takat cuci rambut aku x sampai 10 minit pastu langsung x der massage cam wendy selalu buat. pastu x cantik langsung curls yang dia buat cam hamprak pun ader. Rugi aje duit aku RM45.00, dengan jumlah banyak ini 3 kali aku boleh gi kedai wendy. aku memang x berkenan ngan cara dia blow hair aku. balik tu cam nak menyumpah pun ader, sabor-sabor, saper yang suruh gi tukar salon lain, kan padan ngan muka tuh.
Satu hal lagi, bukan standard aku gi kedai-kedai cam ni, mahu tengah bulan x lunch aku, kalu seminggu 3 kali cuci dah jadi lebih kurang RM150.00. bengkok-bengkok.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com