Saturday, November 15, 2008

PLAYGROUND

abis makan ice-cream yang pertama, main lu kat sini kasi peluh semua kuar, bagi badan anak-anak bertuah ni sihat

abang mestilah kena memainkan peranan jaga baby kasih takut kena buli di budak-budak lain

aku duk perhati ajelah, nak main sama, ramai lak mak bapak kat sini, seganlah, kan karang kalu aku masuk lam terowong tu kena sound lak, kan kalu aku main buaian ngan anak-anak cakap x bagi pluang kat budak-budak lain main, so berdiri ajelah kat sini nengok abang n kasih main



puas main kat playground neman mami lak berjalan kat sini. kuat betul kaki anak-anak aku ni, aku x der nyer nak jalan atas batu ni, sakit ma.........



abang n kasih kan sayang giler-giler kat mami so kenalah neman mami berjalan kat sini takut mami jatuh nanti.





0 comments:

 
template by suckmylolly.com