Sunday, November 23, 2008

SEKITAR MAJLIS

oh ya, suami tercinta aku x ikut gi wedding wati, dia kena membanting tulang kat opis, ader duty.

so aku angkut semua anak-beranak aku gi wedding wati, emmm actually wati quite close with my mum n sis




nasi dia weiii, sedap giler, nak tambah sogan
emmm eji nanti kalu nak kawin order ngan catering nilah, sedap bangat nih


as ai said bfore, anak-anak aku semuanya duk diam baik-baik main ngan toys yang aku belikan.



lama giler aku duk sini, orang dah gerak balik pun aku sih kat sini lagi nak nengok wati potong kek

















2 comments:

CuTeMiUt78 said...

good abg ngan kasih.. duk diam je.. kak, harus ler suruh eji tempah katering tu...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, tapi bila lah adik kak rose nak bertemu jodoh...sabar menanti

 
template by suckmylolly.com