Monday, December 22, 2008

FRIM

pagi semalam lam kul 8.00 pagi kami sekeluarga gerak gi Family Day opis aku kat FRIM. Abang ngan kasih memanglah excited coz dia ingat family day opis aku ni cam family day papanya company, boleh tido kat hotel 3-4 malam, kalu opis aku yang buat jawabnyer kalu idak kat Putrajaya, Zoo Negara or FRIM. nama pun badan berkanun haruslah x leh perabis duit, semuanya kena ikut dasar kerajaan.

tak tido kat hotel pun, family day tetap best coz banyak adiah


tapi aduh mak, goodies bag dia satu aje pastu x der langsung barang budak-budak. fail terus, abang ngan kasih terus moncung, aku dari umah dah promote kan main lagi ader toys lah, belonlah, cam-camlah menda yang berkaitan ngan kids ni. tapi habuk pun tarak



ader macam-macam games, tapi abang dah x senang duduk, abang dah excited nengok air terjun, anak sulung aku kan pantang nengok air mesti nak berendam punya


2 comments:

attyfir said...

cute nya kasih

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty
tq very much

 
template by suckmylolly.com