Thursday, December 18, 2008

JOM NENGOK MOVIE

dah berhari-hari abang ajak aku ngan mak ucu dia nengok movie criter cicakman 2, tapi tulah masa yang x der menyebabkan plan tu sentiasa bertangguh dan bertangguh

so semalam, aku dah simpan niat lam hati, aku nak buat balik kerja opis sambung kat umah, aku dah lama berjanji ngan abang, asal ader iklan pasal cicakman, abang danish mesti merayu kat aku soh nolong neman nengok. kerja-kerja gak tapi janji ngan anak-anak paling penting ditunaikan.

maka bertolaklah kami ke Galaxy Ampang, my dearest rizal x leh ikut coz kerja kat workshop belum beres. ujan-ujan cam ni banyak lak kreter yang masuk workshop.


kalu gi nengok movie, aku mesti bawak beg besar coz dalam beg tu akan terisi segala khazanah berkaitan ngan anak-anak aku. Bantal busuk abang ngan kasih wajib bawak, takut depa berdua boring nanti x der menda nak gentel. botol susu juga menda wajib yang x leh lupa, selain tu aku dah siap bawak air mineral dan juga roti takut lah pulak tetiba aje abang ngan kasih cakap lapar, so roti dah pun tersedia kat lam beg. sekadar persediaan ajelah, takut abang ngan kasih lapar. anak-anak aku ni kalu gi nengok movie or nengok tv, mulut mesti nak mengunyah ikut resmi mak uculah ni

2 comments:

attyfir said...

behnya ros dah tgk cicakman2..
fir sebuk ajak g lom ade masa..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

budak-budak mesti suka nengok, sebab dia banyak buat bunyi cicak, anak kita sampai ke umah tak abis-abis buat bunyi cicak

 
template by suckmylolly.com