Saturday, December 27, 2008

LUNCH


kesian kat seri, sib baik ader sue pantry nak nemankan seri lunch, aku memang x leh kuar ngan seri, aku dah ader janji ngan seseorang nak jumpa.  tapi seri ni memang kawan yang prihatin, aku kuar tak sampai sejam pun, berpuluh kali duk sms tanya bila nak balik opis.  seri pun sibuk duk nanya aku dah lunch ke blum.  aku memang x sempat lunch coz jumpa pun pasail ader hal, bukan nak senang lenang makan minum bagai. 




aku sampai kat opis aje seri ngan sue pantry dah sedia menunggu, n yang terharunyer coz seri dah tapaukan Mcdonalds kat aku.  tapi disebabkan kepenatan yang amat sangat aku cuma larat minum air aje.




terima kasih yer seri bucuk




bila aku duk diam-diam cam gini, bila otak mula duk teringat kat barang sekolah anak, rasanya ader menda lagi tak cukup, oh yer aku lupa nak belikan stokin barang 4 pasang lagi buat kasih.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com