Thursday, December 04, 2008

MADAGASCAR 2

sampai aje kat umah nengok abang tengah layan criter madagascar 2, mami cakap ari ni aje dah kat 20 kali abang duk ulang nengok story ni. abang laughed so so so much....

ai guess kan all kids suka cartoon madagascar 2 coz masa gi nengok movie ari tu all the way ai kept on hearing kids were giggling in the cinema.


abang danish kalu mama dah balik aje, mesti nak berkepit, kalu papa sibuk ngan gfren dia, abang danish pun sibuk gak nak berkepit ngan gfren dier.


actually aku pun dah naik boring nak layan criter ni, wayang pun dah 2 kali layan, tapi disebabkan abang excited nak bercerita n dance cam alex buat maka aku paksa diri gak nengok. tapi bila dah nengok, aku lak yang ralik pada abang. aku absolutely love zebra.....(chrisrocks's voice is wonderful!!!!)




kesian kat adik aku, demam...malam sikit yer kita gi clinic, angoh nak masuk dapur lu

0 comments:

 
template by suckmylolly.com