Monday, December 15, 2008

NEW JACKET

ingatkan semalam rizal satu ari duk kat bengkel buat account tapi rupernya Mr. rizal kita ni gi shopping ngan Lan kat One Utama. account dah hampir siap coz malam minggu ari tu, rizal x tido sampai pagi, siapkan account. so siangnyer laki aku balas dendam gi jalan-jalan ngan Lan. so masa jalan-jalan kat One Utama, dia belikan aku jacket ni.

Levis jacket ni size M, tapi ader ke patut dia boleh call aku nanya "size m boleh muat ke" ini maknanya dalam kepala hotak laki aku tu dia mesti dah set yang aku ni GEMUK.


mesti kes kesian ni nengok aku asyik duk pakai jacket denim tu aje, asyik-asyik jacket tu aje aku dok pakai, kalu basuh aku pakai adidas merah, tapi nak naik motor x sesuai sangat adidas merah, kalu yang ni memang lah canteeeeeeeeeeeek sangat, tq very much yer my dearest rizal


3 comments:

Nurmala Mazlan said...

wah...bukan main posing ngan jaket baru nampak

bozzobattousai said...

bozzo klu pakai saiz M bleh masuk tangan je la....

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

nurmala
tulah, posing tunjuk kat encik rizal

bozzobattousai
alamak, biar betul

 
template by suckmylolly.com