Thursday, December 25, 2008

KAMDAR LAK






ni bahagian aku punya, aktiviti belian kat Jakel selesailah sudah, maka kami berdua meneruskan perjalanan ke Kamdar besar lak, kak Faz nak carik langsir, nak carik langsir




sampai aje tempat langsir, kami berdua terus berpecah dalam usaha mencari langsir.  aku berkenan lak ngan langsir ni. harganya after discount RM11.60 semeter.  aku dah pasang angan-angan nak beli tapi bila MMS rizal terus dia balas "boleh tak jangan membazir lagi, kan raya baru ni baru beli, x kan nak beli lagi, nak sambut christmas ke"  aduh bisa membisa betul ayat tu, terus cancel x jadi beli, walaupun hati aku memberontak cakap, belilah-belilah, nanti abis karang, nyesal



emmm, puan rose ingatkan sikitnyer anak-anak 2 orang nak masuk tadika, so beragaklah sikit belanja tu, ingat hari depan bukan hari belakang.




senyum lebar kak faz dapat langsir pilihan hati.  banyak tul member aku ni memborong ari ni. tahniah-tahniah kerana berjaya melaburkan duit di Jakel dan Kamdar, aku panggil kak faz ni ngan gelaran Orang Kaya Baru (OKB) ni belanja x yah kira hari depan, bayor aje, asal berkenan beli....seronoknyer idup


0 comments:

 
template by suckmylolly.com