Monday, December 29, 2008

REHAT JAP




perut lapor giler, nak benti ujan lebat maka kami sekeluarga menahan lah lapor sampai ujan akan-akan nak benti, kalu aku ngan rizal tadok hal punya takat nat redah ujan tapi kepala anak-anak bertuah tu kan karang kena ujan, deman lah plak




kasih ngan abang aku order kan mee hoon goreng taruk ayam semata, sayur mayur tak mo, nanti kan karang jadi satu keja lak aku kena buang sayur tu






as usual aku mesti order tom yam (favorite akak)



dan my dearest rizal ngan sup ekor





lama gak aku duk berehat kat sini, nak kasi abang ngan kasih puas-puas lu nanti nak duk lam kreter lama lagi, nak singgah rehat banyak kali pun susah gak coz ujan renyai-renyai


6 comments:

Eida said...

salam maal hijrah utk kak rose sekeluarga..

Miim said...

mcm best tgk uols mkn,
slrpp
lama dah x makan kt kedai nih...

ab geldofg said...

kluarga bhgia.....emmmmm sodap

mummysya said...

sedapnya...tomyam tuu....

en_me said...

ammvoiii, sorang jakkks senyum hepi2 gittewww.. n abang dearest rizal tewww naperrr garang jerr wajaaah one uoolsss.. ihiks

CuTeMiUt78 said...

takpe kan kak.. rehat2 dulu..perjalanan masih jauh lagi

 
template by suckmylolly.com