Tuesday, December 23, 2008

SANDAL OH SANDAL

selesai barang anak, turun level papa nyer pulak, aku dah janji ngan rizal nak belanja dia sepasang sandal. sepasang cukuplah. sandal orang jantan ni semuanya mahal-mahal tak macam orang pompuan lam RM30 pun petik jari boleh dapat. Yang lelaki punya harga sandal aje sama ngan bayaran bulanan tadika abang danish.


bercinta gak encik rizal ni duk pilih sandal, sekejap try yang hitam, sekejap warna kakis, sekejap warna brown. semualah duk nry


tapi tetap gak gayut ngan abang danish yang sibuk duk nanya dah beli blum brg untuk abang ngan kasih, pastu sound soh balik cepat sikit, tak sabar dah nak nengok beg sekolah masing-masing






yang berat-berat serah kat rizal yang bawak



aku cuma bawak sandal yang mahai itu, sandal oh sandal, kenapalah ko mahai. bfore nak bayar aku berkali-kali cakap, "pilih aje yang maner satu nak" time nak bayar "telan air liur aku nengok harga" kalu untuk aku boleh dapat 5 pasang kasut, after discount pun harga still lagi cecah RM200 lebih, x perlah ai ikhlas, lagipun laki ai pakai sandal setahun sekali baru tukar compared ngan aku 3 bulan sekali mesti jahanam kena beli lain. tolak kira bahagi campur idak ke sama aje ngan harga sandal aku yang kena beli 4 or 5 kali setahun. pi mai-pi mai tangtu gak.



0 comments:

 
template by suckmylolly.com