Saturday, December 20, 2008

TAHNIAH MAWI NGAN EKIN

ha geng, nilah sebab ngaper aku x nak ikut laki aku carik sport rims, aku dah tempah sit kat depan nak nengok Mawi nikah kat astro oasis kul 10.30 pagi. aku minat giler ngan mawi ni sejak AF3. tabik spring lah kat mawi sekali lafaz aje, nampak cam relaks aje tak gabra pun.

selamat sudah diijabkabulkan. sama padan dan sama cantik

dan aku tahu kat luar saner ramai sangat tak suka bila mawi nak kawin ngan ekin, tapi kat mata aku ekin memang cantik. biarpun orang cakap dia make up tebal ke aper ke, dressing dia cam x kena ke tapi pada pandangan mata aku ekin memang cantik dan pandai bergaya. mungkin sebab tu kot mawi minat. dressing power kot.



banyak giler orang kutuk mawi ngan ekin kat chat room channel 109, kesian lak kat diaorang berdua. aku rasa baik kita jodohkan yang terbaik untuk mawi ngan ekin. dah jodoh diaorang kan.


tapi aku memang suka nengok ekin ngan ain masa dia berlakon kat TV3 dulu, aper ke nama drama tu aku dah lupa, hero dia syed aiman (laki linda rafar) dalam drama tu fashion ekin ngan ain pun memang dah class. dressing diaorang memang power lah

apapun tahniah tuk mawi ngan ekin, moga berkekalan hingga ke akhir hayat n pas ni aku x sabar nak nengok ekin ngan mawi ader cahayamata lak

3 comments:

Amira Zafirah said...

alaaaa. mawi dh kawen. aiseyy

Mrs. PinkJamboo said...

salam kak, the title for the drama was 'KAWAN'. i still remember coz i dpt hang out with them mase tgh shooting cite kawan nie. ekin n her kembar mmg pandai sgt dressing. they are very humble ppl.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Amira Zarifah
tulah dah kawin dah

PinkJamboo
tulah memang depa pandai dressing

 
template by suckmylolly.com