Sunday, December 07, 2008

TAUHU

anak-anak aku x nak makan nasi, x nak makan nuggets, x nak makan roti, x nak makan telur, semua yang aku offer depa berdua x nak makan. aper yer nak bagi abang ngan kasih makan, takkan nak isap susu aje, maner nak kenyang. sejam dua bolehlah tapi lepas tu mesti kret krut perut berbunyi.


eji nak gi opis jap, aku kirim kan eji beli tauhu kat abang n kasih. tauhu pun boleh kenyangkan perut gak

Alhamdulillah, berselera anak-anak bertuah ni santap



3 comments:

makingahero said...

hey cuteeeeeeeeeeeee....i like that cute one

Faisal Admar said...

hehe tauhu bagus tau :) protein... dorang cepat membesar!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

makingahero
tq very much

faisal admar
tulah sodap pun sodap

 
template by suckmylolly.com