Sunday, December 07, 2008

TIMES SQUARE

lepas tidokan abang ngan kasih n iron shirt rizal coz nak kuar gi servis kereta aku pun mulalah sauk baju nak gi Times Square ngan eji, aku nak carik sandal, sandal merah aku ni dah nak jahaman, tunggu hari aje...rasanya lam seminggu dua ni, jahanamlah tu. kalu kaki orang lain mahu tahan lama lagi, tapi kalu kaki aku mesti cepat benor sandal tu jahanam. ganas ambo ni..



muka aku berserabai giler, x sempat nak bersiap coz takut anak-anak terjaga, pakat cabut cam tu aje lepas sauk baju



aper pun x beli, nak kejor masa actually eji nak eji low yatt coz nak cari Lap Top n aku lak nak gi Times Square coz nak cari sandal, tapi kena balik cepat, aku lum masak lagi untuk dinner, kan karang balik rizal terkejut lak nengok atas meja kosong aje. kan moncung, aku jugak yang susah



0 comments:

 
template by suckmylolly.com