Wednesday, December 03, 2008

WALK WALK AROUND

walk walk around


pastu bila dah jumpa menda-menda cam ni, terus nak main

layan ajelah, bagi abang lupa sikit pada kegatalan kat lengan tu, x derlah asyik duk menggaru aje


budak-budak ngan toys maner boleh dipisahkan, hal amiklah sorang satu.









abang dah boleh handle menda ni sendiri, so aku biar aje abang main sorang-sorang, rizal biasalah berkepit ngan kasih. bfren maner boleh lepaskan gfren dia sorang-sorang.



abang minta permission nak beli. boleh aje abang, abang kan sakit, apa pun boleh mintak



2 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

bdk2 mmg xleh dipisahkan ngan toys

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

yup, betul tu

 
template by suckmylolly.com