Sunday, January 11, 2009

KASIH SEORANG IBU



laki aku ni macam-macam penyakit sekarang ni, belum reda lagi sakit bisul kat ketiak, tambah lak penyakit baru, kali ni rizal tersalah urat lak kat bahagian kaki.



aku???? aku kalu urut, urat yang dah terseliuh tu boleh jadi berganda-ganda terseliuh, maner lah aku pandai ngurut. Mak aku kalu bab ngurut ni kiranyer bolehlah, sekadar nak betulkan.




mami asyik duk ngurut kaki rizal







pastu laki aku soh belajar cara ngurut yang betul ngan mami, macamner nak cari urat, tapi aku ni benok + lemmmmmm cam mentega, 10 kali duk ajor pun aku tetap tak leh nak cari urat


5 comments:

Zuer said...

kasih ibu membawa ke syurga !!!

nono said...

salam kak,

mummy....nak urut gak cam tue...leh??ekekekeke..

miezi said...

besar kan pengorbanan sorang bernama ibu tu :)

juelee said...

haha saya memang takleh urut, saya urut org nnt sy yg letih kuar anginnn...

ohh tak sukeeeee

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

zuer
tul tu kasih ibu bawak ke syurga

nono
boleh aper salahnyer

miezi
tul tu dik

juelee
itu cam sama ngan laki akak aje, tak leh urut orang, tapi kita kena urut dier

 
template by suckmylolly.com