Monday, January 05, 2009

KASIH'S FIRST DAY



sekarang saya berada di dalam class kasih damia riesya



ramai tul mak bapak yang duk nunggu anak-anak, lagi ramai kalu angkut semua kaum kerabat cam aku ni. ngan nenek diaorang sekali aku hangkut gi...



so kasih ditempatkan di class Lamborghini n cikgunyer adalah teacher jascinda






awal-awal masuk teache dah bagi paper soh buat colouring.....memula tu okey aje, aku ngan laki aku tak abis-abis duk puji, bagus, tak nangis, independent, bla-bla semuanya baik aje



see, okeykan, happy aje anak aku masa ni, memang lega sangatlah rasa di hati, kasih tak sehebat abang waktu first day masuk tadika.




so aku ngan rizal as parent of coz merasa bangga sangat coz kasih tak nangis cam budak lain, kasih asyik duk buat colouring aje...




aku bekalkan air ribena, n Alhamdulillah tak abis-abis kasih duk minum





so rasanya kasih okey tak???????????????????


3 comments:

goooooood girl said...

your blog is feel good......

DrSam said...

hari pertama memang parents pun berdebar dan sibuk. penat sampai ke petang.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

gooood girl
tq very much

Drsam
tul tu penat sampai ke petang

 
template by suckmylolly.com