Friday, January 09, 2009

KEMPEN SIKIT



chup kejap, saya nak buat kempen pasal barangan elektrik jap




cegah sebelum parah

Pembelian kelengkapan Elektrik yang mempunyai label atau tanda SIRIM dapat mencegah lambakan kelengkapan yang tidak mematuhi standard keselamatan. so kalu nak beli barang elektrik, beli yang ader label SIRIM. tarak label kalu jangan duk beli, bahayossssss




uuuu cak, ingatnyer beli yang ader label SIRIM


7 comments:

SAS said...

crazy beautiful88,
mcmana awk ambik gambar awk .. ada org lain ke jadi tukang cameranya..

curious..

nURmALa mAZLan said...

lorr...amik gambar ngan poster je ke kak..hehehe

shiemz said...

kenapa bersembunyik la tuh... hehe... kasik satuk itu balang elektrik... heheh

zino said...

lepas ni laris la jualan hehe

jiwa kaco said...

salam zairah mami
terima kasih kerana sudi singgah ke blog usang saya

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sas
ader yang amik sendiri tapi kalu kat opis semua seri yang tolong ambik or sue or kak ani pantry kalu kat umah, kan ramai orang ,semua boleh ambik

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

nurmala
tu aje yang mampu

shiemz
boleh-boleh meh datang sini

zino
tulah, ST kena bagi komisyen kak akak

jiwa kaco
terima kasih jugak sudi balas kunjungan

 
template by suckmylolly.com