Monday, January 26, 2009

MISS U PAPA


abang danish kalu papa x der 2-3 ari tak apa lagi, tak aderlah kisah sangat, asalkan mama ngan mami ader, dan kalu dah mengadap laptop mesti lupa segala menda, makan pun boleh lupa.





cuti-cuti sekolah ni tak perlah duk ngadap main games, yang penting homework semua dah beres. makanyer nak ngadap lama maner pun x der orang marah, lagipun papa x der kat umah, so displin tu cam kurenggggggggggggggg lah sikit.



tapi anak dara sorang ni duk dalam bilik aje, tak nak kuar-kuar, duk menyendiri, rindukan papa, see gambar papa pun ader di sisi. tu kasih tengah pegang Quran papa yang papa duk ngaji lepas isyak. kesian kat kasih, lepas papa balik kampung terus menyendiri dalam bilik, rindukan papa.




dan bila ader orang masuk balik, kasih marah-marah kerana kasih nak menyendiri, layan perasaan kot.





kesian kat kasih, memendam rindu pada bfren yang kejauhan, alah kasih esok lusa balik lah papa, sabarlah yer yang.....


6 comments:

zino said...

memang sayang sangat dengan papa tu..

Khas Lysha said...

sapa yg rindu kat papa ni sbnrnyer.. kasih ke mama dia?.. sabar ye kak rose, he he he.. :)

S h i n o said...

olololoo kesian nya budak tu..
:) xpe ye syg.. nnt papa u balik :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

zino
tulah sayang sangat

Khas Lysha
tulah saper yer yang rindu sangat tu

shino
balik nanti huglah puas-puas

CuTeMiUt78 said...

alahai..ciannya dia.. bf nya blk kg ya.. takpe la kan.. kejap je bf g..nnti bf pulang k..heh..heh..heh.. ni yg rindu mama ke kasih..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah bfren dia balik kampung, cian kat dier ni

 
template by suckmylolly.com