Monday, February 09, 2009

KUIH LAPIS


ari-ari cuti cam gini, dah tak der menda nak buat, nak kuar ngan my dearest rizal, dia sibuk bangat kat workshop, maka kesempatan ni aku amik belajar buat kuih lapis ngan mami, dan ternyata kuih paling senang nak buat. nanti boleh wat minum petang sama-sama bila laki aku pulangnyer dari bengkel.



aku buat 3 warna, hijau khas untuk anak sulung aku dan pink untuk anak dara sorang tuh



lepas tu kukus kan kuih lapis tadi n then


sumbat lam mulut, terus boleh sapeded


2 comments:

ai said...

pandai kau kak masak kueh ni..tingat kueh yg mak buat dulu..dapnye. aku ni tak suke yg beli. keras kentung! nk buat sendiri, tak pandai lak..(malas sebenornye!) ;P

nieja said...

wah..
kueh lapis..
sedapnya.. pndainya
sis buat..

 
template by suckmylolly.com