Monday, March 30, 2009

LUNCH




lunch pun kat tepi pantai, best aje, nyaman rasanya, sementara mak ayah memasing duk makan, anak-anak dibenarkan main pasir kat sini, anak aku lah, anak orang lain kenalah tanya mak pak dulu, aku memang suka kalu anak aku main pasir, sebab kat KL ni nak jumpa pasir pun susah, so dah alang-alang jumpa pasir kat sini, ko mainlah sepuasnya abang. lagipun pasir pantai tak kotor, tak tinggal kotoran pun.




see, dia ni maner nak main ngan orang lain, kalu dah abang dia sibuk duk kepit ngan orang lain, kasih sendiri ingatlah bawak diri main sorang-sorang. lagipun rasanya kasih lebih suka menyendiri kot, ikut resmi bfren dier.



abang tak dulik dah maner adik kalu jumpa ngan amir, yang penting dapat main ngan amir aje. ni tah lori saper lak pulak depa berdua duk numpang main, belasah ajelah abang, janji ko jangan rembat sudah.








puas main, baru carik makan. aku kalu family day rizal, tak kisah sangat anak makan kat sini ke tak, sebab bfore turun makan, aku memang dah bagi depa berdua ni makan roti coklat, awal-awal lagi, masa tengah nunggu papa dier bersiap, aku dah sedia maklum ngan pael anak aku yang susah nak makan kalu bukan kat umah sendiri, especially kalu dah jumpa member, tak ingat dah makan bagai, so bfore datang kuantan ari tu, aku dah beli berdozen roti coklat untuk anak aku alas perut kalu tak mo jamah nasi, especially abang danish, susah sikit, memilih sangat bab-bab makan ni.





0 comments:

 
template by suckmylolly.com