Monday, March 30, 2009

SEPETANG DI PANTAI BESERAH

petang tu tak dok aktiviti menda nak buat, aku anak beranak gi lepak kat pantai, ajat di ati nak turun kemaman jumpa ngan papa, pastu nak singgah beli keropok lekor kat kuala kemaman, kat kuantan ni kureng sikit rasanya. tapi papa lak ader show room kat kerteh, maka hajat tu terpaksalah dipendamkan aje, tukar plan lepak kat pantai ajelah. rizal sibuk duk main kite ngan abang danish, aku lak ngan kasih tercinta.

time ni depa duk discuss nak main speed boat, aku tak beraper bagi rizal main speed boat memandangkan keadaan aku yang tak larat nak monitor abang ngan kasih. maksud aku nak berlari kejarkan anak sulung aku yang suka sangat terjun laut. kasih okeylah, asyik duk kepit ngan aku aje kalu papa tak der, tapi abang danish ni, kalu dia rasa nak terjun laut, tak dulik dah, dalam ke idak, pakat redah aje, aku lak phobia sikit ngan laut-laut ni. nak jejak air laut tanpa rizal memang aku tak berani.

makanyer hasrat tu dipendamkan ajelah, member-member rizal aje yang duk main speed boat.





pastu kami semua duk nolong kasih timbunkan pasir. amboi-amboi, bukan main suka lagi anak dara sorang ni main pasir









aku tak beraper suka anak aku mandi laut, tapi rizal suka benor ajak anak-anak mandi laut. aku rasa lebih selamat kalu anak-anak aku mandi kat pool aje. tapi lain hal lak ngan rizal yang berpendapat, pool kat maner-maner pun ader, tapi laut yang cantik payah nak carik, selain dari pulau. aku bukan aper, cuma phobia aje.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com