Wednesday, May 20, 2009

BIRTHDAY CAKE

ni pun entry yang dah diperap selama 2 minggu, 9 hb Mei 2009 adalah tarikh birthday anak dara aku. tapi kami sambut pada sebelah malam coz siangnyer rizal sibuk gi kedai potong carik barang. sehari suntuk laki aku kuar, dekat nak maghrib baru balik. Balik tu terus ajak gi beli kek for kasih tercinta.


kesian kat kasih, dia nakkan birthday cake princess kat kedai kek doket ngan umah aku, tapi disebabkan laki aku tak berkenan ngan kedai tu, maka nyer terpaksalah ikut rentak rizal gi kedai kek favorite dier. Nilah kedai kek favorite rizal dari zaman aku bercinta hingga ke zaman beranak. tak pernah kunjung gi kedai lain.


lain tak lain kedai kek tu adalah bakery cottage


kami bagi pilihan untuk kasih pilih dan jugak sebarang semua roti or donut yang kasih suka, nama pun birthday girl so aper sahaja boleh mintak


rizal tanya anak-anak aper nak makan for dinner nanti, KFC , Mdonald, Pizza semuanya diaorang tak nak, abang ngan kasih nak makan spaggetti tomata yang mama dia masakkan tapi bersyarat, buah tomata nak letak banyak-banyak...

2 comments:

Irtiyah said...

salam.
sedapnye kek. sib baik tadi dapat rasa gak kek. hehehe kalau tak terliur saya dgn entri akak ni.

Mulan said...

happy besday kasih..!!! jadi anak yg baik tau.. jaga mummy & daddy..

 
template by suckmylolly.com