Wednesday, May 13, 2009

RAJUK SANG PUTERI

see, anak dara aku ni kat kampung pun nak merajuk bagai. baru petang tadi duk asyik main pondok-pondok ngan siti hajar n siti fatimah, tetiba dari jauh dah nampak moncung si kasih ni.

rupernya tuan puteri nakkan anak burung seperti yang siti hajar ngan siti fatimah ader. nak bagi gak anak burung murah makan anak belalang. nak bagi anak burung murai minum air bagai. so disebabkan aku tak leh nak tunaikan permintaan anak aku, maka kerja lain tarak, merajuk ajelah yang kasih tau. pak sedara semua sibuk gi pertandingan siulan burung. sorang pun takder kat umah


menung jauh duk pikiq mana nak carik anak burung murai cam siti hajar ngan siti fatimah ader ni....



aku cakap, tunggu pak ngah or pak su din balik nanti, soh depa gi carik gak anak burung murai sampai dapat....



3 comments:

ratna said...

burung apa? burung muraiiii

nURmALa mAZLan said...

alallalallaa...
merajuk pulak..
tapi comel jer

CuTeMiUt78 said...

oh gitu ke...alahai sian dia..

 
template by suckmylolly.com