Wednesday, August 26, 2009

GRADUATION

semua dah siap nak gi graduation abang ngan kasih. dua-dua anak aku amik bahagian.

muka kasih tak bermaya sebab time ni anak dara aku sorang ni dah mula nak demam, batuk pun dah mula ke udara. tak bagi pergi soh duk umah pun tak mau, tetap nak gi gak. Awal betul tadika anak aku buat graduation, bulan 8 dan mula. kami sekeluarga semua excited sampai kan aku sanggup bayor untuk kerusi mami ngan eji, asalkan semua boleh nengok abang ngan kasih buat persembahan kat atas pentas.





2 comments:

MULAN said...

salamat pose ya.. penoh betol meja tu.. best bukak pose ramai2 kan..

alahai kasih, mmg anak papa..

CuTeMiUt78 said...

wah.. excited gak ni..

 
template by suckmylolly.com