Friday, August 14, 2009

KAIN LAGIKKKKKKKK

ni bukan kain raya, tapi adiah birthday from eji, beli kat bandung. tq very much

mami memang tahu aku suka color itam ngan merah, yang ni pun bukan for raya. tunggu lepas beranak nanti baru boleh wat baju. mami ngan eji dua-dua pakat beli adiah kain kat aku tahun ni, mentang-mentang dekat nak raya semu pakat bagi kain.


  • dan yang ni memang setiap kali ex-boss aku gi bandung or buat umrah, ader sajer ole-oleh untuk aku, ex boss aku memang setiap tahun akan beli kain telekung ni sempena birthday aku sebab hobby aku memang suka kumpul kain telekung, bukan buat collection, tapi aku suka tukar pakai setiap minggu, lebih-lebih kalu yang berwarna warni nampak cantik sangat.

  • dan present dari laki aku, tak perlulah aku taruk gambor kat sini sebab takut lak anonymous yang suka antor komen kat aku cakap aku nak show off, so biarlah ia menjadi rahsia hati dan tatapan member terdekat aje. aku ni sejak terima komen yang tak membina sangat daripada anonymous menyebabkan aku cam fobia nak criter apa-apa kat blog aku sendiri, malah nak taruk gambor sendiri pun aku dah malas. macam-macam sangat yang anonymous tak leh terima.


4 comments:

♥cybermummy♥ said...

Salam , selalu nya saya ni pembaca senyap :D tapi hari ni cam rasa nak berkata2 .
PErtama sekali nak ucap kan belated birthday , semoga panjang umur murah rezeki dan selalu di sayangi keluarga dan juga Allah . Semoga selamat melahirkan anak .

Mengenai anonymous tu , biarkan je .
Org cam ni tak guna nak kita layan .
Dia org ni tak de keje sebenar nya .
To much free time tu yg buat keje tak berfaedah .
So tenang kan hati dan perasaan baru lah baby nanti lahir muka dia ada senyuman manis terukir . Sbb mama dia waktu pregnant kan dia senyum je selalu :P

Ok
Ta- ta ~

ratna said...

cantiknya kain... geram tgk.

attyfir said...

cantiknya rose kain kebaya tuh ..jeles nie..itam merah tu ..cantek ..gilos..jeles nie .

lily lotus said...

dear! cantik2 lah..rezeki2

 
template by suckmylolly.com