Wednesday, August 05, 2009

PERCUTIAN SEBENAR


so percutian sebenar kami adalah di Pulau Kapas. Rizal paksa aku amik cuti dan bawak aku ke sini semata-mata untuk memujuk hati aku yang rajuk. tapi rajuk tu biarlah menjadi RAHSIA. disini kami habiskan masa semata-mata untuk bergembira dan melupakan aper yang telah terjadi. So disebabkan kami sekeluarga tak tahu sangat keadaan disini sebab baru kali kedua datang, makanya aku tak berani bawak sebarang camera digital takut ilang waktu ninggalkan di chalet, segala camera ngan blackberry laki aku ditinggalkan di rumah papa di Kemaman. lagipun aku dah janji ngan laki aku untuk enjoy sepuasnya di sini bagi melupakan aper yang berlaku. so gambar yang aku amik kebanyakkan guna h/phone aje dan tak boleh tayang kat sini sebab sensored nanti ader lak yang antor komen soh aku simpan gambor yang over tu untuk tatapan family sahaja. so disebabkan kebanyakkan gambor adalah tidak beraper elok untuk dikongsi bersama bloggers lain maka aku simpan gambor tu semua sebagai kenangan untuk kami sekeluarga sahaja. sorrylah guys yer, photo-photo tu semua kebanyakkan tidak beraper sesuai untuk tontonan umum.





kami menginap di chalet nilah. bagi aku chalet semua sama aje. bentuk dan konsep pun lebih kurang sama. cuma harga di sini agak mahal lah kalu nak compared ngan Cherating.


so disinilah kami menginap sambil menghiburkan hati aku yang lara dan rajuk tu. so percutian kami selama 2 hari satu malam di Pulau Kapas berakhir ngan kenangan yang cukup manis dan bahagia. Terima kasih kepada laki aku yang cuba memujuk hati aku yang lara ni, walaupun ianya amat pedih sekali.



1 comments:

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah sebab percutian akak kali ni dpt memujuk hati akak yg rajuk tu...

 
template by suckmylolly.com