Wednesday, September 02, 2009

BARANGAN BABY



ari minggu ari tu, aku ajak anak dara aku neman aku carik barang baby, sajer nak survey ajelah, belinyer kena beli ngan rizal lah, cuma aku kena pastikan dulu kedai maner yang aku nak gi beli. Laki aku mempuih bising kalu bulan pose nak ajak dia survey bagai. dia soh aku gi survey dulu, pastu bila berminat kat maner nak beli terus pergi beli aje tak yah nak survey-survey dah lagi, jimat tenaga ngan masa.


menda-menda comel lote kat atas ni, memang konfem aku akan rembat, lebih-lebih lagi dah tau yang anak yang aku kandungkan ni adalah perempuan.


semua kena beli baru sampai ke lampin bagai sebab aku dah tak tahu maner aku campak barang kasih dulu. nak selongkar balik, ehhhhhhhhhh malasnyer. tapi seingat aku memang tadok bagi kat orang pun, semuanya aku simpan cuma tak ingat tang maner aku taruk.



katil baby- aku memang tak akan beli sebab aku dah beli zaman abang danish dulu pastu turun ke kasih. dah cabut semua simpan bawah katil dah pun. dan untuk anak ketiga ni aku takkan pakai katil lagi sebab aku takut, abang danish ngan kasih berebut-rebut nak duduk dalam katil jaga baby. especially anak sulung aku yang agak ganas dan kasar. yang aku berkenan dah jumpa kat JJ Maluri, tapi nak gi survey lagi kalu-kalu ader lagi yang menarik ati.



anak dara aku sorang ni sibuk soh aku beli meja ni untuk dia study, aku cakap kalu dia besar sikit aku akan beli, sekarang ni abang danish ngan kasih suka main ultraman or transformers, semuanya dah banyak menjahanamkan barang-barang kat umah, so nunggu depa berdua ni besar sikit, paham akan erti nilai barang, baru boleh beli. kalu idak abislah cam peti ais umah aku. dicontengnyer tanpa pengetahuan kami semua ngan permanent artlines, nangis tak berlagu aku. wuhhhhhhhhhhhhhhhaaaaa




4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

bb girl ye kak.?bestnya dah nak beli brg bb...xsabar plak sy nak beli brg bb...

Nurmala Mazlan said...

wahhhh
best nyer dah ready persiapan utk baby..jeles nih

jaja said...

jelesnye tgk brg2 baby...x sabo plak kite la..

CuTeMiUt78 said...

wah... seronok tgk.. hik..hik.hik.. bebudak gitu la kan kak

 
template by suckmylolly.com