Tuesday, September 29, 2009

KAMPUNG BARU

sehari lepas kuar spital, dalam keadaan yang tak bermaya lagi aku kena gagahi gak kaki ikut laki aku carik kuih raya kat kampung baru. ginilah rutinnya setiap ari raya, aku ngan laki aku tak yah sibuk nak tempah ngan maner-maner orang, just datang kampung baru terus beli. rasa kuih lak memang ader rasa dan sedap dimakanlah, buktinyer bila orang datang bertandang kat umah mesti cakap kuih raya ni sedap. bukan aje sedap tapi murah giler.



satu bekas harga lam lingkungan RM12.00 hingga RM14.00. aku pergi beli pun semua dah banyak abis, ini aje yang tinggal, lain tak dapat tak aper, yang penting tart gulung nenas wajib ader. beli awal-awal kat umah aku bahayos, nanti anak-anak aku main bukak aje semua. tapi kalu beli last minutes semuanya selamat, time raya aje baru bukak.

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. murahnya kak.. kat sini pun sebekas tu.. mau dkt RM 15 ke atas tau

Anonymous said...

akak laen kali akak nak bliy kueh, akak tules dekat blog ajerr.. mak saya ada wat tempahan

 
template by suckmylolly.com