Monday, November 02, 2009

ALAHAI KAKAK KASIH...


2 badik ni berebut-rebut nak carry baby cinta. tapi jarang sangat boleh carry cam gini sebab dua-dua ganas. malam tadi disebabkan kasih dah janji tak nak kasar ngan baby makanyer barulah aku percaya nak bagi anak dara ni carry adik dier.




tapi payah benor kasih nak biasakan dirinya dengan panggilan kakak, asyik-asyik duk sebut nama kasih, kasih, kasih. Dah berbuih mulut aku ajar sebut kakak kasih, tetap gak gelaran kakak tertinggal. sekali aku ingatkan, sekali tu lah dia sebut kakak, kalu idak langsung tak ingat.



tak perlah kasih yang tu semua tak penting yang penting semua sayangkan baby cinta


3 comments:

atty's said...

sayang kaseh ngn cinta..
takpe..nanti .lelama mesti kaseh leh bese kan ngn panggilan kakak tu ..

CuTeMiUt78 said...

takpe.. sok2 nanti mesti dia ingat kan kak

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

atty's
arap-arap cam gitulah

cutemiut78
mintak mintak cam gitulah

 
template by suckmylolly.com