Friday, November 27, 2009

CERITA SAYA


saya dah bangun pagi......tunggu mama saya mandikan saya aje nih.... 2 hari ni cuaca agak terik walaupun suam-suam kuku so mama saya mandikan saya seawal jam 8.30 pagi, kalu ari ujan saja mama saya mandikan saya kul 10 or 11.00 pagi.




saya dah pun selesai mandi, lepas mama saya taruk oil, losyen, powder ngan minyak serai, mama saya terus pakaikan saya pampers.



pastu mama saya pakaikan saya barut supaya perut saya tak boncit dan tak masuk angin.



sekarang saya tunggu mama saya pakaikan saya baju



nah, saya dah pun siap untuk tido balik, nanti lam kul 2.00 mama saya akan mandikan saya lagi, tapi kalau saya terus tido sampai ke petang mama saya takkan ganggu saya tido.


3 comments:

Adinda Amy Sensei said...

salam...

selamat hari raaya aidil adha kak..

mam@ju said...

huhu...rindu pulak nk pgg baby...habislah camni..kiss2 tuk baby Cinta..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. tomey2..

 
template by suckmylolly.com