Tuesday, November 03, 2009

LENANYA DIULIT MIMPI





sedapnya tido, abang ngan kasih bising giler sampai nak pecah umah pun, baby cinta tetap lena diulit mimpi, sikit pun tak terganggu ngan kecoh yang abang ngan kakak kasih buat. cuba kalu malam hari, abang or kakak jerit sikit aje terus terjaga. so bila tiba waktu malam aje, rotan akan tersedia kat tangan mami, saper-saper menjerit aje terus kena rotan.


9 comments:

Anonymous said...

anak2 u mmg cantik...kecik lg dah blh nmpk...congrats

ai said...

oii!! geram tol aku tgk baby tido. anak aku sendiri pon masa tido tu aku gomol2. adoi, sedapnye bau baby... (^_^)

Siti @ nurie said...

tahniah dear....bestkan tgok baby tido...rasa nyaman ngn tenang je air muka dia....bestnyer dpt tido skali..he he he

~ziey~ said...

sweeett sangat.........comei...

lily lotus said...

oh my! camne i leh miss yg u dh dpt baby..aduhai..congrates dear..sedapnya nama baby cinta ;)

Cik Puan*PIE said...

kak..klau xkeberatan bg sy full name ank2 akk dr abg ke kasih...nama cinta sy dh tau..unik la sgt..suka sy tau...

CuTeMiUt78 said...

tomey..tomey.... oh baby cinta skee jaga malam ya

Alida Ali said...

Comelnya baby girl...geramnya saya tgk....

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

anoymous
tima kasih, alhamdulillah rezeki daripada Allah S.W.T

ai
samelah akak pun suka gomol, sedap bau baby ni

siti@nurie
tima kasih

ziey
tq tq

lily lotus
tq tq

cik puan pie
no problem
1. muhammad danish rahimy
2. Kasih Damia Riesya
3. Iris Cinta Laura

cutemiut78
alida ali
tq very much

 
template by suckmylolly.com