Thursday, December 24, 2009

DINNER


see aku memang kuat makan, makin kuat anak aku menyusu makinlah kuat aku makan, bfore tu aku dah makan mcd ngan seri n safea, balik tu laki aku lak ajak neman makan nasi, aperlagi, favorite aku tomyam, laju je aku makan.

sejak aku masuk kerja ni, masak dah tak sempat balik pun malam, aku beli lauk aje setiap ari, tapi lauk yang aku beli tu membazir lah jawabnyer coz for mami aku tapaukan mee sup.

dan untuk anak-anak burger ayam, abagn 3 bijik burger kasih lak 1 bijik aje. tu pun tak abis sangat. Balik tu tak tunjuk agi barang yang beli soh anak-anak makan kenyang-kenyang lu nanti kan karang dapat barang terus tak ingat nak makan.


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

takpe kak.. selagi blh mkn kan.. wah abg mkn buger smpi 3 biji tu

 
template by suckmylolly.com