Monday, December 14, 2009

JALAN-JALAN


suka benor berangan bawak kreter, pastu tanya maner mama nak pergi? ni time benti isi minyak kreter, danish akan amik alih tugas papa bawak kreter sekejap, berangan ajelah, tapi kereta idaman danish adalah kreter vokswagen. kreter mr bean pun jadilah.


bercakap pasal mr. bean ni, criter ni bawak pengaruh elok dan tak elok untuk abang danish, disebabkan suka sangat nengok mr bean cartoon ngan real, aper menda mr bean buat mesti nak ikut.

contohnyer, ari tu abang danish jilat tangan pastu sapu kat rambut, aku tanya saper ajar, dia cakap mr bean buat cam gitu.

pastu gigi danish ader lah yang goyang sebatang, tunggu tercabut sendiri ajelah, tapi dia mintak papa guna sepit tarik gigi tu kuar, pastu ganti ngan gigi dinasour cam mr bean buat. aduh mak....

yang baiknyer bila anak-anak aku suka makan sandwich sardin sebab nengok mr bean makan roti ngan makanan lam tin.


nak kuar cari hadiah for abang ngan kasih sebab dapat keputusan yang baik baru-baru ni, especially for kasih yang dapat no. 4, dan abang lak untuk kasi semangat kuat belajar lagi cam kasih.


tempat shopping kitaroang tetap sama dari dulu sampai sekarang, aku pun tak tahulah ngaper rizal suka benor datang sini, The Mines. Dah drivernyer laki aku, dah tukang kuar duit pun laki aku maka ikut ajelah maner dia nak bawak.



ari ni kami akan beli toys ikut kehendak anak-anak, tak kiralah aper yang depa nak, semua kena ikut sebab dah janji kan....


0 comments:

 
template by suckmylolly.com